Ile posiłków dziennie jeść, aby schudnąć?

Aktualne trendy sugerują spożycie 5 lub 6 posiłków dziennie. Jeść kilka razy nie gwarantuje nic, ale podstawy, jeśli chodzi o odchudzanie są brane pod uwagę. Jeść trzy razy dziennie, pięć lub sześć. Jest to jeden z najbardziej kontrowersyjnych kwestii w świecie fitness dzisiaj. Do tej pory, trend trenerów i dietetyków zdecyduje się na wykonanie różnych skalach w mocy, możesz stracić waga w ten sposób?

Poświęca się dużą wagę do kwestii racje żywnościowe. Może to prowadzić ludzi do myślenia, że jest o liczbę porcji spożywanych dziennie. Część to może być prawdą, ale według ekspertów, problem jest dużo bardziej skomplikowane. Mimo, że istnieje konsensus w tej sprawie, to prawda, że: aktualne trendy w żywieniu radzę jeść 5-6 posiłków dziennie.

kontrola wagi dzięki częstym posiłkom

Jeść kilka razy pomaga przyspieszyć metabolizm

Rzeczywiście praktyka ta ma swoje zalety. Pierwszą rzeczą jest, że proces metaboliczny jest regulowany na naszą korzyść. Aby przyspieszyć metabolizm możemy zapobiec, że gromadzi się tłuszcz; niekorzystna sytuacja, która występuje, właśnie gdy spędzamy długie godziny bez jedzenia.

Inaczej mówiąc, zrobić kilka ciężkich posiłków generuje, że nasze ciało jest ustawiona do akumulacji tłuszczu. Jest to mechanizm wykorzystywane przez organizm jako uzupełnienie energii obciążenia podczas długich okresów, gdzie nie jemy. Wręcz przeciwnie, zrobić kilka posiłków insuliny utrzymuje pozytywne poziomy i wystarczająco dużo energii do twarzy uboju go. Tłuszcze nie gromadzą się, ponieważ energia jest zużywana przez cały dzień. To jest klucz do utraty wagi i dobrych nawyków. W tych nawyków nie zapominać ćwiczeń.

Kontrolowanie lęku

Lęk jest czynnikiem, który sprawia, że trudno dla ludzi do prowadzenia zdrowego odżywiania. Kaprysy żywności są przedstawiane, jeszcze bardziej tak, kiedy stoimy diety i byli w stanie schudnąć. Wyniki: odpowiedzialności, frustracji i powrót do praktyk złe jedzenie.

Czasami dzieje się tak przez konieczność, niepokój lub prosty smak. Prawdą jest, że przyzwyczajenia się do diety z różnych żywności może zmniejszyć skutki tzw „głód emocjonalny„. W rzeczywistości system ten pozwala jeść przekąski do przesunięcie realizacji posiłki sterowane z żywieniowego punktu widzenia i kwoty. Owoce lub nawet białek, takich jak kurczaka można skutecznie zwalczać lęk. Chodzi o to, aby mieć uczucie pełności, bez przesady.

Nie wszystko skupia się na ilości posiłków

Jeść kilka razy jest zalecane, ale to niczego nie gwarantuje. Prawdę mówiąc, ludzie, którzy 3 duże posiłki i uciekać się do przekąsek mają tendencję do przybierania na wadze. Ten typ konsumenta zjada więcej niż 3 razy dziennie i nie musi być zmniejszona. Ważne jedzenia kilka razy jest przygotowanie racja kontrolowane i zmniejszone. Oprócz tego istnieją godzin, które są najbardziej odpowiednie do spożycia węglowodanów i innych, gdzie nie są dozwolone.

Chodzi o to, aby ograniczyć pokarmy, które są szkodliwe dla zdrowia ludzkiego. Sprawdź racje, zawierają owoce i warzywa, wyeliminowanie tłuszczów nasyconych i cukrów, w dalszym ciągu być podstawy, jeśli chodzi o odchudzanie.

Wybór tego co jesz to podstawa

Istnieją żywności, które przyczyniają się do przyspieszenia metabolizmu człowieka. Na przykład kurczak zawiera białko, które pomaga obniżyć tłuszczu i paliw. Jest to podstawą dla osób, które poświęcone w świecie fitness. Jajko ma podobny efekt.

Ponadto owoce i warzywa jako jabłko, zielony grejpfruta, brokuły i sałata również ułatwić tej funkcji organizmu. Kawa, niski cukier, zielonej herbaty i białko trzęsie jeść zdrowo. Wszystkie te są pokarmy, które również zachęcać do rozwoju mięśniami. Tego typu produkty spożywcze w diecie z kilku kawałków. Jak widzimy, utrata masy ciała nie zależy wyłącznie na częstotliwości, ale także jakości i ilości żywności spożywane.

Oczywiście wszystko jest względne. Mimo, że dieta 6 posiłków jest dynamicznie rozwijającym się, musimy pamiętać, że każda Agencja jest inny. W związku z tym przed przyjęciem tej diety nawyk to idź do dietetyka. Twoje oceny będzie kluczem do wyboru metody karmienia.

Aby zakończyć, nic nie jest lepiej, aby przyspieszyć metabolizm, który jest zgodny z rutynowych ćwiczeń fizycznych. Masy, ćwiczenia i aerobik będzie elementem niezbędnym do najlepszych wyników.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *